دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

بازارهای بزرگتر است تا به این ترتیب سرمایه گذاریهای بزرگتری را جذب، درآمد بیشتری را تولید و مشاغل بیشتری را بوجود آورد. فناوری اطلاعات به معنای جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، توزیع و استفاده از اطلاعات است و محدود به سخت افزار و نرم افزار نمی باشد و نیز فناوری اطلاعات را می توان نقطه همگرایی  الکترونیک، پردازش داده ها و ارتباطات مخابراتی دانست امروزه فناوری اطلاعات مشوقی برای جهانی شدن تولیدات و بازارها است و پویایی و انعطاف پذیری خدمات و جریانهای پولی-مالی  را افزایش میدهد و اغلب عرصه را برای افزایش بهره وری[1] و کارآیی[2] مهیا می کند.(موسوی ، 1386 ، ص 458 )

 

به معنی به دست آوردن بینش لازم از طریق جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات است تا نوعی یادگیری مستمر از مشتریان،محصولات،مسیرها،بازارهاورقیبان ایجاد شود.

تعامل با مشتری:

تعامل با مشتری شامل مجموعه­ای از بده بستانهایی است که تماس بین مشتری و سازمان را تشکیل می­دهند و همان داده­هایی است که از طرف نقاط تماس و ارتباطات خارج از نقاط تماس با مشتریانش جمع آوری می­کند.

این مرحله به معنی اجراء و مدیریت ارتباطات با مشتری از طریق اطلاعات مرتبط در زمان صحیح و ارائه محصولات با استفاده از دامنه­ای از کانالهای تعاملاتی است. یعنی کاربرد بینش به دست آمده در مرحله قبل برای ایجاد تعاملات یا ارتباطات با مشتریان،مسیرها،عرضه کنندگان و شرکاء که به خلق ارتباطات ارزشمند بیانجامد.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه رابطه بین شاخص O.O.P و مواجه با هزینه های کمر شکن در بیماران مبتلا به سرطان سینه

 

برنامه­ریزی بازار :

در این مرحله باید مسیر توزیع و محصولاتی که به مشتریان خاصی ارائه می شود،تعریف کرده و همچنین این مرحله تدوین طرحهاوبرنامه های ارتباطات استراتژیک را نیز میسر می­سازد.

تجزیه و تحلیل پالایش:

این مرحله شامل فرآیندی است که هدف آن جذب و تحلیل داده های مشتریان از طریق ارتباطاتی است که سازمانها از مسیرهای تعاملی خود به دست آورده اند.

تعریف عملیاتی متغیرها:

فناوری[3]

“فناوری” در بردارنده کلیه روش ها، فرایندها، سیستم ها و مهارت هایی است که جهت تبدیل منابع به محصولات بکار گرفته می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[1]Productivity

[2]efficacy

[3]Technology

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده