پایان نامه

عنوان پایان نامه : نقش فناوری اطلاعات بر رشد حرفه ای دبیران دوره متوسطه منطقه 18 تهران

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

از فناوری به منظور برقراری ارتباط نیز استفاده می شود که در آن صورت، برنامه ها و ابزارهای آموزشی را در بر می گیرد. در این گونه از فناوری ها دبیر و دانش آموزان مجازند از طریق شبکه ها و ی فناوری های دیگر، برای ارسال و دریافت پیام اقدام کنند، سؤال طرح کنند، به سؤال پاسخ دهند و …

چهارکرد فناوری نه تنها در امر یادگیری، بلکه در امر آموزش و فرایند یاددهی – یادگیری هم کاربرد دارد. امروزه دامنه این گونه فناوری ها بسیار گسترده شده و امکانات وسیعی برای یادگیری و یاددهی به وجود آمده است (یغما، 1380).

فواید فناوری آموزشی در آموزش و یادگیری

دیوید هانگ و فیلیپ و ونگ (2000، به نقل هاشمی مقدم، 1380) دو تن از محققان معاصر، در مقاله ای با عنوان ” اطلاع رسانی و تحقیق در فناوری آموزشی، چارچوبی برای یادگیری و آموزش” به بررسی نقش فناوری آموزشی در توسعه و بهبود فرایند یادگیری و آموزش فراگیران پرداخته اند. به عقیده آنان در قلمرو فناوری آموزشی دوازده حوزه مطالعاتی و تحقیقاتی مطرح است که با ظهور و توسعه فناوری ها در حوزه تعلیم و تربیت، آموزش و یادگیری و غیره می توان این حوزه های مطالعاتی را در فرایند تحقیقات تربیتی مشخص نمود، از نظر این محققان حوزه های مزبور عبارتند از:

1- تربیت منظم محیطی

آموزشی توانسته است زمان آموزش را 28 درصد کاهش دهد و در مجموع چیزی در حدود کل وقت لازم برای آموش 235 نفر از افراد یک گروه، صرفه جویی کند.همچنین میزان و عمق یادگیری این افراد، در مقایسه با افراد مشابهی که بدون استفاده از فناوری آموزشی، آموزش دیده بودند، بسیار چشمگیر بود.

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه 98-1397 دانلود ده ها نمونه کامل

2- فناوری آموزشی می تواند آموزش و یادگیری را انفرادی ک

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

(فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه با فرمت ورد):

نقش فناوری اطلاعات بر رشد حرفه ای دبیران دوره متوسطه منطقه 18 تهران

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر