دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

می باشد ودر مجموع شبکه های گسترده از گردش اطلاعات را ایجاد می کند . پردازش وذخیره سازی اطلاعات درایستگا ههای معین اطلاعاتی مجموعه ای از داده های مناسب را برای تصمیم گیران نهایی فراهم می آورد . چنین دیدگاهی سطوح میانی سازمانی را از بین می برد. و جریان عظیمی از اطلاعات را درشبکه سازمانی ایجاد می کند . ادغام مفاهیم قدرتمند مهندسی مجدد وفناوری اطلاعات درشرایط توصیف شده . سه مرحله راه برای مدیریت منابع انسانی تبیین می کند . باقراردادن اطلاعات کارکنان به صورت داده های کامپیوتری درسیتمهای خبره،‌ اسناد،‌ مدارک وکاغذها درکلیه ی فرایندهای مدیریت حذف می شود .گسترش سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری منجر به افزایش کارایی کارکنان از طریق اجرای بهترعملیات کاری توسط آنها ودرمرحله آخر فرایندهای استراتژیک منابع انسانی از طریق کارمند یابی ،‌ آموزش، انگیزش وطرح ریزی مجدد می شود .  (شانتا و پاتریک، 2003ص581).

کاربردهای اصلی ابزار مهندسی مجدد درمجموعه فعالیتهای کارکنان شامل اتوماسیون ،‌یکپارچه سازی،‌ بهینه سازی تعداد کارکنان وعدم تمرکزگرایی سازمانی است .

2-30- موانع اجرای تکنولوژی اطلاعات در سازمان

سیستمهای نوین اطلاعات مبتنی بر کامپیوتر علی رغم تمامی مزیتهای آن به آسانی در سازمان اجرا نمی شوند مشکلات تکنولوژیک مقاومت از جانب کاربرها و مخالفتهای سیاسی درون سازمان،‌از جمله عواملی هستند که اجرای آن را با مشکل مواجه می کنند .

1- مشکلات تکنولوژیک : یکی از موانع اصلی تکنولوژیک در اجرای موفقیت آمیز سیستمهای اطلاعاتی،‌فقدان انسجام دراستانداردهای تکنولوژیک است . تولیدکنندگان مختلفرا به صورت میان وظیفه ای به جریان   می اندازد) توانایی

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   شناسایی برخی اختلالات شبکه با استفاده از آنالیز زمان حقیقی ترافیک شبکه مبتنی بر نسل جدید ویولت و توابع مشابه-پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده