دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

2-16- فن آوری اطلاعات ، یک سری ابزاری است

به هرآنچه موجب جمع آوری ،گردش ، پردازش وانتقال اطلاعات وپیامها بدون محدودیتهای مکانی وزمانی باشد فناوری اطلاعات گفته می شود . رایانه ها، شبکه های رایانه ای ، نرم افزارهای کاربردی ، تخصصی یا عمومی ، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی ، تجهیزات چند رسانه ای و فراگیر، ارتباطات بدون سیم و امثال اینها ،‌همه در حوزه صنعت فناوری اطلاعات جای می گیرند. با این تفاسیر می توان گفت که تقریبا تمامی افراد به نوعی از فناوری اطلاعات استفاده می کنند ،‌سازمانها نیز استفاده از فناوری اطلاعات را سالها تجربه کرده اند ( زرگر،1382،ص16‌).

2-17- بهره مندی سازمانهای تجاری از فناوری اطلاعات

هیچ سازمانی نمی تواند فناوری قدرتمند دنیای نوین را نادیده بگیرد . سیستم های امروزی فناوری اطلاعات به دست اندر کاران دنیای تجارت کمک می کند تا دربرابرتغییرات مستمرو ناگهانی ،انعطاف،کارایی وقابلیت پاسخگویی بیشتری نشان دهند . فناوری اطلاعات اگردرست به کار رود به سازمانها یا شرکتها کمک می کند تا جریان امورخود راقدیمی به طور کامل اتومات شده اند . این تحولات موجب تغییرات مهمی در ساختار شغلی و تخصصی پرسنل شده است . برخی مشاغل حذف شده اندو برخی کارها که قبلاً دستی انجام می شد ازطریق رایانه وبه شیوه های جدید انجام می شوند ؛ برای مثال ، برنامه ریزها یا افراد مسئول کنترل پروژه ها ، که قبلا کار خود را به روشهای سنتی وروی کاغذ وفرمهای دستی انجام می دادند . اکنون با بکارگیری سیستمهای رایانه ای ویژه ، تبدیل به کاربران تخصصی وبرنامه نویس رایانه ای شده اندو قدرت ومهارت شغلی خودرا چندین برابر توسعه داده اند . استفاده از فناوری

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   مدل سازی انتشار بدافزار در یک شبکه سیار:پایان نامه ارشد

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

دسته‌ها: دسته‌بندی نشده