دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

مشارکت بیشتر در تصمیم گیری  : مدیران برای ایجاد ارتباط بین خود باید مقداری وقت ونیرو صرف کنند . با استفاده ازتکنولوژی پیشرفته ی اطلاعاتی می توان مقدار وقت یا تلاشی را که دراین راه صرف می شود کاهش داد، بویژه زمانی که مدیران از نظر فیزیکی درفاصله دور از هم قرارداشته باشند . برای مثال ،  فردی که می خواست محصول جدیدی را تولید وعرضه نماید یک پیام الکترونیکی فرستاد ودررابطه با ویژگی محصول جدید نظر خواهی کرد . او بیش از 150 پیشنهاد ازچهار گوشه ی جهان دریافت کرد که تقریبا همهی آنها از کسانی بودند که با وی هیچ گونه آشنایی نداشتند . گذشته از این ، نتیجه تحقیقات نشان می دهد که تکنولوژی پیشرفته ی اطلاعاتی باعث می شود که تماسشغلی کارکنان ، نظارت وشغل مدیران دیده می شود . خلاصه ای از این مباحث درادامه توضیح داده می شود .

 

سلسله مراتب سازمانی

فناوری اطلاعات برای افزایش بهره وری وکارایی ،‌ حیطه کنترل گسترده تر و کاهش تعداد متخصصان را مجاز می داند . فناوری اطلاعات به سازمانها اجازه می دهد تا دانش متخصصان را تحت کنترل درآورد ونیاز به تخصصهای فنی را در سازمان کاهش می دهد .این منطقی است که پس ازاین که سطوح مدیریتی درسازمانها کمتر شد . درآن سازمانها به مدیران صفی وستادی کمتری نیاز خواهد بود . این روند بیشتربه وسیله پدیده ی کاهش یا کوچک شدن اندازه ی مدیریت میانی نمایان می شود .

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه طراحی محله­ طبیعت­ دوست در شیراز

 

2-8- اطلاعات چیست؟

معنای اطلاعات در هر سازمان ، بسیار فراتر از چیزی است که تصورمی شود.اطلاعات عبارت است از دادههای پردازش شده

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر