دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

تکنولوژی اطلاعا ت(IT) : یعنی روشهای تولید وجمع آوری اطلاعات واستفاده از آن در جامعه وسازمان تکنولوژی اطلاعات با کوچک کردن ، ارزان کردن وکاربری ساده برنامه های کامپیوتری باعث شده دسترسی به اطلاعا ت ازهر جا وتوسط هرشخص براحتی صورت گیرد .(محمد نژاد ،78)

پایگاههای اطلاعاتی برگرفته از مفهوم تکنولوژی اطلاعات فرایندهای پیچیده درون سازمانی را تسهیل کرده و با اتصال سازمانها به همدیگر، شبکه های سازمانی را بنا نهاده است و دیدگاههای میان مدت مدیران به دیدگاههای بلند مدت بدل شده است .( سلطانی ، 1382،ص5)

فناوری اطلاعات مفهومی است که تا به امروز تعریف جامع و حقیقی ازآن ارائه نشده است . برخی در تعاریف خود برمحور فناوری تاکید دارند وآن رامجموعه ای از سخت افزار، نرم افزارو دیگر تجهیزات ارتباطی وگروهی نیز با توجه به نوآوری های حاصل ازآن ، به مجموعهای از سیستم ها ،کاربران و و مدیریت اطلاعات سازمان تاکید دارند که میذخیره داده ها و نیز نرم افزاری که سازماندهی داده ها را در این رسانه ها مدیریت می کند . کار مدیریت درک مسائل مختلف سازمانی وطراحی برنامه کاری برای حل آنهاست . سیستم های اطلاعاتی منعکس کننده چشم اندازها ،آرزوها و واقعیات مدیران واقعی است . اما آنها باید کالاها وخدمات جدیدی را نیزتولید کنند وبه طور دائم شکل سازمان را بازنگری کنند . بخش اساسی از مدیریت کار خلاقانه ای است که دانش واطلاعات جدید موجب آن می شود. فناوری اطلاعات نقش اساسی در رهبری و طراحی مجدد سازمان دارد . یک فرایند شامل مجموعه فعالیتهای قابل تکرار است که زنجیره ارزش سازمان را بهبود می بخشد . زنجیره ارزش در برگیرنده مجموعه هزینه ،کیفیت،سرعت ،حساسیت، انعطاف پذیری ، مهارت ،ویژگی وقابلیت پایداری ودوام است که یک

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه بررسی تأثیر الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابت پذیری صنعت تولید ماشین آلات راهسازی

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر