دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

شود.و در مرحله دیگر به روش تحقیق همبستگی،از طریق آزمونهای آماری مناسب رابطه استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه ارتباط الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک تجارت مورد بررسی قرار می گیرد.

 

11-1- قلمرو تحقیق

قلمرو پژوهش از سه منظر موضوعی، زمانی و مکانی قابلیت تفکیک دارد:

1- از نظر موضوعی

از نظر موضوعی این پژوهش به بررسی تأثیر فناوری اطلاعات وارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM)

  • تعامل با مشتری:

این مرحله به معنی اجراء و مدیریت ارتباطات با مشتری از طریق اطلاعات مرتبط در زمان صحیح و ارائه محصولات با استفاده از دامنه­ای از کانالهای تعاملاتی است. از این مرحله به بعد دانستن اینکه مشتریان کدام مسیر را برای کسب تعامل ترجیح می­دهند و از چه نوع فناوریهایی استفاده می­کنند دارای اهمیت بسزایی است.

 

  • برنامه­ریزی بازار :

در این مرحله باید مسیر توزیع و محصولاتی که به مشتریان خاصی ارائه می شود،تعریف کرده و همچنین این مرحله تدوین طرحهاوبرنامه های ارتباطات استراتژیک را نیز میسر می­سازد.

  • تجزیه و تحلیل و پالایش:

این مرحله شامل فرآیندی است که هدف آن جذب و تحلیل داده های مشتریان از طریق ارتباطاتی است که سازمانها از مسیرهای تعاملی خود به دست آورده اند.

این نوعی فرآیند یادگیری مستمر است که برپالایش ارتباطات،مقادیر قیمتهاورویکردهایی تأکید دارد که فرصتهای سازمان را در تعاملات با مشتری افزایش دهد. ( Swift R. S. 2001 )

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه بررسی نفوذ آب شور از کویر چاه جم به آبخوان دشت دامغان در استان سمنان

 

 

 

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر