دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

نامیده می شود که درحوزه های مختلف مورد استفاده قرارمی گیرد . این مقوله درزمینه اشتغال نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد زیرا همان طور که در طرح ملاحضه می شود (‌IT) و(ICT) دارای رابطه نزدیک ومنطقی با یکدیگرند دراغلب نقاط توسعه یافته ودرحال توسعه دنیا یکی ازحوزه های مهم توسعه ای اشتغال وفعالیت درحوزه ارتباطات واطلاعات است .که درپی آن اصطلاح جدید کاربران دانش ( فکری) بوجود آمده است . این افراد کسانی هستند که با استفاده از اطلاعات وارتباطات به پردازش وتولید محصولات اطلاعاتی  می پردازند که درهمه حوزه ها اعم از اقتصادی ،‌صنعتی ، کشاورزی ، اجتماعی ،فرهنگی و… بکار گرفته می شود. وبه همین دلیل است که اصولاارتباطات واطلاعات باعث اشتغال زاییدرابعاد بالا می گردد. دراین راستا کشور هندوستان توانسته است با توسعه تکنولوژی اطلاعات وارتباطات بخش اعظمی ازخدمات شرکتهای معروف دنیارا با توجه به هزینه های بسیار پایین کارمزد و دستمزد به سوی  این کشور سوق دهد. بعنوان مثال تمامی حسابهای خدمات بانکی شرکت سوئیس ایربا هزینه بسیار پایین در بمبئی انجام می شود واز طریق(ICT) به سایر شبکه های اروپایی انتقال می یابد . هندوستان ازجمله کشورهایی است که در سیاست گذاری ها،‌اشتغال کاستن ازبحران بیکاری،‌رونق بخشیدن به امرزیرساختها وشبکه های ارتباطی را پیوسته با اهمیت زیاد در دستور کار دولت خود قرارداده است. علاوه بر آن نرخ رشد اشتغال دربخش (ICT) دراکثرکشورهای صنعتی و برخی ممالک درحال توسعه سرعت درحال افزایش است . دررسانی  به موقع به مخاطبان وکاربران ناگزیرند راهکارهای مناسب را دربسترهای موجود مشخص وبکار گیرند تا ابزارهای مؤثر در پیشرفت شاخصهای فناوری اطلاعات درسازمانها به بهترین نحو ممکن ،‌چه از نظرکمی وچه از

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پایان نامه سیر تحول تاریخی جعل رایانه‌ای

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر