دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

سازمان برای منتفع ساختن مشتریانش ازآن بهره می گیرد . یک گام جلوتر با داشتن ایده ای نو(نسبت به ایده قبلی)، «مدیریت ارتباط با مشتری » مطرح است که شامل مجموعه فرایندهای کسب وکار است که از دیدگاه ومنظر مشتری درجهت افزایش حساسیت و بهبود کیفیت و با تاکید برکنترل وکاهش هزینه ها، زنجیره ارزش را تقویت می کند. وسیاستها و روشهای اداری شرکت را برای مشتری شفاف می سازد (صرافی زاده،1383، ص 10).

 

2-11- تاریخچه فناوری اطلاعات

اگرچه استفاده از رایانه در سالهای 1950میلادی درسازمانهای بزرگ کشورهای صنعتی وتوسعه یافته رایج بوده است ،ولی موضوع فناوری اطلاعات حتی تا دهه1980 میلادی کمتر در فرهنگ مدیریت مشاهده  می شود. (صرافی زاده ،1383،ص 1)

فناوری اطلاعات دارای سه نسل می باشد : نسل اول : lowcost است که این 15-10 درصد احتیاجات را برطرف می کرد وکامپیوتری باعث شدهدسترسی به اطلاعات از هرجا و توسط هر شخص به راحتی صورت گیرد(هومر ، 1994،ص5).

پایگاههایاطلاعاتی برگرفته از مفهوم تکنولوژی اطلاعات فرآیندهای پیچیده درون سازمانی راتسهیل کرده و بااتصال سازمانها به همدیگر، شبکه‌های سازمانی را بنا نهاده است ودیدگاههای میان مدت مدیران به دیدگاههای بلندمدت بدل شده است. به‌طور کلی در مفهومتکنولوژی اطلاعات مولفه‌های زیر وجود دارد:

فرهنگ تولید اطلاعات؛ اطلاعات گرایی؛جمع‌آوری اطلاعات؛ خلاصه سازی اطلاعات؛ تحلیل‌گری؛ حساسیت اطلاعاتی؛ پردازش‌گری؛تفکر شبکه‌ای؛ بهینه‌سازی؛ یکپارچه‌سازی؛ پژوهش‌نگری؛ روش‌سازی؛ ذخیره‌سازی؛ انتقالاطلاعات.(سلطانی ، 1382، ص 15)

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   دانلود پایان نامه ارشد رشته اقتصاد : بررسی اثر ساختار نظام راهبری بر ارتباط بین جریان وجوه نقد آزاد مازادومدیریت سود

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر