دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان پایان نامه :نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت 

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

اطلاعات ، علاوه بر اثر روی طبیعت کارو محیط کار، نحوه رقابت سازمانها را هم تغییرداده است . IT موجب توسعه وبهینه عملیات داخلی سازمانها ، کاهش هزینه های داخلی وتسریع درامرتولید شده است . کاهش هزینه های فرصت سودآوری حتی در قیمت پایین تر برای محصولات را نیز ممکن ساخته است.باسرعت عمل در رساندن محصول به بازار،دسترسی به سود سریعتر رخ می دهد.ITبه یاری فرایندهای بازار یابی وفروش آمده وسرعت عمل دربازار یابی راخصوصاً در مواردی که محصولات جدید موجب کاهش قیمت وپایمال شدن فرصتها می شود بهبود بخشیده می شود . اطلاعات دقیقتری ازمشتری دراختیارعوامل فروش درسازمان قرارگرفته ونیازمشتری به وقع تشخیص داده می شود. محاسبه قیمت دقیق محصول متناسب با نیاز ومنابع هر مشتری امکان پذیر است. بکارگیری سیستمهای IT فرایندهای خرید وانتقالرا نیزساده تروسریعتر نموده است . نقشIT تنها به خرید محصول توسط مشتری ختم نمی شود ؛ بلکه می تواند خدمات مشتری را ازطریق حفظ اطلاعات عمومی از هر مشتری واطلاعات ارتباطات مشتری توسعه وبهبود بخشد . حتی امروزه ازIT همراه با محصول و خدمات استفاده می شود وکارایی بیشتری برای مشتری ابداع می کند ؛ برای مثال ؛ حتی اتومبیل که یکافزایش کیفیت محصول ، ‌نوآوری ،‌ پاسخگویی بهتر به مشتریان و… دستاوردهایی است که از بکارگیری و توسعه جریان افقی اطلاعات و شبکه های کامپیوتری حاصل شده است . سیستمهای نوین اطلاعاتی موجب توسعه سازمانهای مجازی ،تولیدات مجازی وسازمانهای مشتری گرا شده است.سیستمهای اطلاعاتی وتکنولوژی پیشرفته به سازمان ها این اجازه را می دهد که بدون تحمل   هزینه های فراوان سفارشهای دریافتی مشتریان را در اسرع وقت تحویل دهند . شرکت IBM نمونه فعالی دراین رابطه است .مدیران IBM سیستم اطلاعاتی را توسعه داده اند که

این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   پروژه با موضوع کتابخانه الکترونیکی

نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری92 (ECRM) در بانک تجارت

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر